Joensuun seudun joukkoliikenteessä toteutetaan asiakastyytyväisyystutkimus lokakuun 20. päivä alkaen.
Matkustajilta kerätään JOJO-liikenteen busseissa tietoa mm. asiakaspalvelusta, kuljettajan ajotavasta, bussin siisteydestä ja linjan aikataulussa pysymisestä.
Kyselyyn on mahdollista vastata bussien lisäksi myös verkkosivuilla oheisen linkin kautta: Asiakastyytyväisyystutkimus
JOJO-liikenteen asiakastyytyväiskysely toteutetaan busseissa kaksi kertaa vuodessa. Kysely on kuitenkin jatkuvasti auki ja linkin kautta voi vastauksia antaa muinakin aikoina.
Saaduilla tuloksilla on vaikutusta Joensuun seudun joukkoliikenteen liikennöintikorvaukseen. Lisäksi vastausten tuloksia käytetään hyödyksi toiminnan suunnittelussa ja kehittämisessä.