Asiakaskysely

JOJO-liikenteen asiakastyytyväisyystutkimus / JOJO traffic customer satisfaction survey

Joensuun seudun joukkoliikenteessä toteutetaan asiakastyytyväisyystutkimus noin kaksi kertaa vuodessa; keväällä talviloman jälkeen ja syksyisin syysloman jälkeen. 

Matkustajilta kerätään JOJO-liikenteen busseissa tietoa mm. asiakaspalvelusta, kuljettajan ajotavasta, bussin siisteydestä ja linjan aikataulussa pysymisestä. Kyselyyn voi vastata tällä verkkosivulla sekä busseissa.

Kysely on kuitenkin jatkuvasti auki ja linkin kautta voi vastauksia antaa muinakin aikoina.

Saaduilla tuloksilla on vaikutusta Joensuun paikallisliikenteen liikennöintikorvaukseen. LIsäksi vastausten tuloksia käytetään hyödyksi toiminnan suunnittelussa ja kehittämisessä.

Kyselyyn voit vastata oheisen linkin kautta: Asiakastyytyväisyystutkimus

 

***********************************************************************************************************************************************************************************

A customer satisfaction survey will be conducted in Joensuu region public transport approximately 2 times a year.  However, the survey is constantly open and answers can be given via the link at other times as well.

On JOJO buses, information is collected from passengers on, for example, customer service, the driver's driving style, the cleanliness of the bus and keeping the bus on schedule. The survey can be answered on this website and on buses.

The results obtained will have an impact on the traffic compensation for local traffic in Joensuu. In addition, the results of the responses will be utilised in the development of operations.

You can answer the survey via the link below: Customer satisfaction survey