Joensuun seudun joukkoliikenteen paikallisliikenteessä (linjat 1-13) toteutetaan asiakastyytyväisyystutkimus viikoilla 43-44. Paikallisliikenteen linjoilla kerätään matkustajilta tietoa mm. asiakaspalvelusta, kuljettajan ajotavasta, bussin siisteydestä ja linjan aikataulussa pysymisestä.
Haastattelija kerää vastauksia busseissa matkustajan käteen ojennettavalla palautelaitteella. Busseihin on myös tulossa QR-koodit. QR-koodin avulla kysely avautuu suoraan vaikka matkustajan matkapuhelimen näytölle.
Joensuun seudun joukkoliikenteen verkkosivulle tulee myös oma linkki kyselyyn: jojo.joensuu.fi/asiakaskysely.
Asiakastyytyväiskyselyjä tehdään vähintään 2 kertaa vuodessa ja saaduilla tuloksilla on vaikutusta liikennöintikorvaukseen.
Muuta joukkoliikenteeseen liittyvää palautetta voi antaa JOJO-sivuilta löytyvän Palautelinkin kautta.