Публикатор

angle-left JOJO-liikenteen asiakastyytyväisyystutkimus

JOJO-liikenteen asiakastyytyväisyystutkimus

Joensuun seudun joukkoliikenteessä toteutetaan asiakastyytyväisyystutkimus ajalla 30.3.–8.4.2022. JOJO-linjoilla kerätään matkustajilta tietoa mm. asiakaspalvelusta, kuljettajan ajotavasta, bussin siisteydestä ja linjan aikataulussa pysymisestä.

Haastattelija kerää vastauksia busseissa matkustajan käteen ojennettavalla palautelaitteella. Busseissa on myös näkyvillä liikennöitsijäkohtaiset QR-koodit. QR-koodin avulla kysely avautuu suoraan vaikka matkustajan matkapuhelimen näytölle ja vastaukset kohdistuvat automaattisesti oikeaan liikennöitsijään.

Joensuun seudun joukkoliikenteen verkkosivulle tulee myös oma linkki kyselyyn: jojo.joensuu.fi/asiakaskysely.

Asiakastyytyväiskyselyjä tehdään jatkossa vähintään 2 kertaa vuodessa ja saaduilla tuloksilla on vaikutusta liikennöintikorvaukseen.

Muuta joukkoliikenteeseen liittyvää palautetta voi antaa JOJO-sivuilta löytyvän Palautelinkin kautta.

JAA SIVU

JAA SIVU:
 

Linkki - Kaikki Ajankohtaiset

Публикатор

Публикатор