Asiakaskysely

JOJO-liikenteen asiakastyytyväisyystutkimus

Joensuun seudun joukkoliikenteessä toteutettiin asiakastyytyväisyystutkimus ajalla 30.3.–8.4.2022 ja 9.-19.5.2022. Vastauksia saatiin yhteensä noin 1100 kpl. Kiitos kaikille kyselyyn osallistuneille.

Matkustajilta kerättiin tietoa mm. asiakaspalvelusta, kuljettajan ajotavasta, bussin siisteydestä ja linjan aikataulussa pysymisestä. Kyselyyn voi vastata tällä verkkosivulla sekä busseissa. 

Asiakastyytyväiskyselyjä tehdään jatkossa vähintään 2 kertaa vuodessa ja saaduilla tuloksilla on vaikutusta liikennöintikorvaukseen.

Muuta joukkoliikenteeseen liittyvää palautetta voi antaa Joensuun kaupungin palautelomakkeen kautta.