Waltti-arvolippujen virheellisten tapahtumatietojen hyvitykset 2021

Waltti-arvolippujen virheellisten tapahtumatietojen hyvitykset 2021

Kausilipputuotteiden virheiden korjaus /hyvitys voidaan tehdä vain Carelicum Palveluissa, Koskikatu 5 eli kortille ladataan maksutta uusi kausituote.

 

Arvolippujen virheellisten tapahtumatietojen osalta hyvitysten selvitys voidaan aloittaa sen jälkeen, kun lokakuun tapahtuma-aineisto on vastaanotettu järjestelmään eli 1.11.2021 alkaen.

Marraskuusta alkaen arvolippun saldon voi tarkistaa:

* verkkokaupassa

* Android-puhelimiin ladattavalla maksuttomalla Waltti-kortinlukijasovelluksella

* linja-autojen ajoneuvolaitteista saatavalla kortti-historia -tulosteella tai

* Carelicum Palveluissa, Koskikatu 5

Mikäli arvolipun tapahtumissa on virheitä, toimintatapa on seuraava:

Virheellinen arvolippumatkan veloitus (lapsi, nuori, opiskelija; veloitettu aikuisen matkan hinta).

    • täytä netissä tämä hyvityshakemus, jonka perusteella hyvitetään virheellisesti veloitetuista arvolippumatkoista
    • vaihtoehtoisesti hyvityshakemuksen voi täyttää ja jättää käsittelyyn Carelicum Palveluissa, Koskikatu 5

Virheelliseksi muuttunut/puuttuva lataustapahtuma

    • korjaus voidaan tehdä vain Carelicum Palveluissa
    • tehdään maksutta täysin uusi kortti, jolle tallennetaan oikeat tiedot

 

Waltti-kortteja ei voi toistaiseksi ladata Savo-Karjalan Linjan busseissa. Latauksia voi kuitenkin tehdä:

  • Waltti-verkkokaupassa
  • Carelicum Palveluissa, Koskikatu 5,
  • JOJO-maateilla; Joensuun pääkirjasto, Iso Myyn kauppakäytävä, Asemaparkin odotustila (ei Kelan koulumatkatukituotteet)
  • R-kioskit: Koskikatu 5 ja Jukolanportti (ei Kelan koulumatkatukituotteet)
  • Länsilinjojen ja Savonlinjan Waltti-bussit (ei Kelan koulumatkatukituotteet)