Waltti-hyvitykset 2021
Innehållspresentatör
Waltti-arvolippujen virheellisten tapahtumatietojen hyvitykset 2021
Waltti-arvolippujen virheellisten tapahtumatietojen hyvitykset 2021
Kausilipputuotteiden virheiden korjaus /hyvitys voidaan tehdä vain Carelicum Palveluissa, Koskikatu 5 eli kortille ladataan maksutta uusi kausituote.
Arvolippujen virheellisten tapahtumatietojen osalta hyvitysten selvitys voidaan aloittaa sen jälkeen, kun lokakuun tapahtuma-aineisto on vastaanotettu järjestelmään eli 1.11.2021 alkaen.
Marraskuusta alkaen arvolippun saldon voi tarkistaa:
* verkkokaupassa
* Android-puhelimiin ladattavalla maksuttomalla Waltti-kortinlukijasovelluksella
* linja-autojen ajoneuvolaitteista saatavalla kortti-historia -tulosteella tai
* Carelicum Palveluissa, Koskikatu 5
Mikäli arvolipun tapahtumissa on virheitä, toimintatapa on seuraava:
Virheellinen arvolippumatkan veloitus (lapsi, nuori, opiskelija; veloitettu aikuisen matkan hinta).
-
- täytä netissä tämä hyvityshakemus, jonka perusteella hyvitetään virheellisesti veloitetuista arvolippumatkoista
- vaihtoehtoisesti hyvityshakemuksen voi täyttää ja jättää käsittelyyn Carelicum Palveluissa, Koskikatu 5
Virheelliseksi muuttunut/puuttuva lataustapahtuma
-
- korjaus voidaan tehdä vain Carelicum Palveluissa
- tehdään maksutta täysin uusi kortti, jolle tallennetaan oikeat tiedot
Waltti-kortteja ei voi toistaiseksi ladata Savo-Karjalan Linjan busseissa. Latauksia voi kuitenkin tehdä:
- Waltti-verkkokaupassa
- Carelicum Palveluissa, Koskikatu 5,
- JOJO-maateilla; Joensuun pääkirjasto, Iso Myyn kauppakäytävä, Asemaparkin odotustila (ei Kelan koulumatkatukituotteet)
- R-kioskit: Koskikatu 5 ja Jukolanportti (ei Kelan koulumatkatukituotteet)
- Länsilinjojen ja Savonlinjan Waltti-bussit (ei Kelan koulumatkatukituotteet)