Joensuun seudun joukkoliikenteessä toteutetaan asiakastyytyväisyystutkimus viikoilla 11-13.
Matkustajilta kerätään JOJO-liikenteen busseissa tietoa mm. asiakaspalvelusta, kuljettajan ajotavasta, bussin siisteydestä ja linjan aikataulussa pysymisestä. Kyselyyn voi vastata tällä verkkosivulla sekä busseissa.
Asiakastyytyväiskyselyjä tehdään busseissa noin 2 kertaa vuodessa. Kysely on kuitenkin jatkuvasti auki ja linkin kautta voi vastauksia antaa muinakin aikoina.
Saaduilla tuloksilla on vaikutusta Joensuun paikallisliikenteen liikennöintikorvaukseen. LIsäksi vastausten tuloksia käytetään hyödyksi toiminnan suunnittelussa ja kehittämisessä.
Kyselyyn voit vastata oheisen linkin kautta: Asiakastyytyväisyystutkimus