Sisältöjulkaisija

Sisältöjulkaisija

angle-left Joukkoliikennekysely ja asiakastyytyväisyystutkimus JOJO-liikenteessä

Joukkoliikennekysely ja asiakastyytyväisyystutkimus JOJO-liikenteessä

Joukkoliikennekysely

Itä-Suomen yliopisto toteuttaa opiskelijatyönä kyselyn, jonka tarkoituksena on selvittää joukkoliikenteen nykytilannetta Joensuun alueella. Kyselyn toteuttaminen on osa valmisteilla olevaa Joensuun kaupungin asuntopoliittista ohjelmaa, jonka tarkoituksena on lisätä hyvinvointia ja onnellisuutta Joensuussa sekä kehittää palvelutarjontaa. Kysely koostuu 11–13 joukkoliikenteen käyttöä koskevasta kysymyksestä, joihin vastaaminen kestää muutaman minuutin.

Tässä linkki joukkoliikennekyselyyn: https://forms.office.com/r/ZCLaHYgCu3. Kysely on avoinna 3.4. saakka.

Asiakastyytyväisyystutkimus

Joensuun seudun joukkoliikenne toteuttaa huhti-toukokuussa asiakastyytyväisyystutkimuksen JOJO-liikenteen busseissa. JOJO-linjoilla kerätään matkustajilta tietoa mm. asiakaspalvelusta, kuljettajan ajotavasta, bussin siisteydestä ja linjan aikataulussa pysymisestä. Tutkimuksen tarkempi ajankohta ilmoitetaan myöhemmin.

Asiakastyytyväiskyselyjä tehdään jatkossa vähintään 2 kertaa vuodessa ja saaduilla tuloksilla on vaikutusta liikennöintikorvaukseen.

JAA SIVU

JAA SIVU:
 

Linkki - Kaikki Ajankohtaiset

Sisältöjulkaisija

Sisältöjulkaisija