- Osassa Waltti-kaupassa 25.–28.11.2022 tehdyistä, verkkopankin kautta maksetuista ostotapahtumista on pysähtynyt maksunvälityspalvelu Paytrailin palvelussa ilmenneeseen virheeseen.
Virheen takia ostettuja lipputuotteita ei ole voitu toimittaa asiakkaille. - Ostetut lipputuotteet tulevat näkymään asiakkaiden matkatileillä viiveellä, jonka pituudesta ei ole tällä hetkellä arviota. Maksunvälittäjä selvittää ja korjaa ongelmaa.
- Asiakas voi ostaa uuden tuotteen ja virheen vuoksi viivästynyt tuote toimitetaan kortille/matkatilille, kun vika on korjattu.
- Ongelma on koskenut vain verkkopankkipainikkeiden kautta tehtyjä maksuja Waltti-kaupassa.
- Onnistuneen maksun Waltti-kaupassa tunnistaa siitä, että asiakas ohjataan maksun jälkeen automaattisesti takaisin Waltti-kauppaan ja hän saa ostostaan kuitin sähköpostiinsa.
Ystävällisin terveisin
TVV lippu- ja maksujärjestelmä Oy